Me want to kill the anxiety

Ena stunden känner jag för att puckla på någon eller något och bara vara förbannad. Skrika och gapa.

Andra stunden vill jag sätta mig ner i ett hörn och bara gråta. Låta tårarna rinna längs mina kinder och känna hur all ork och allting annat bara rinner ur mig.

Jag har ångest som klämer åt och får mig att må så dåligt. En känsla som jag vill slänga undan.
Men just nu sitter den i mig och får mig att må dåligt, jag tänker för mycket på våran icke existerande ekonomi och hur vi ska få det att fungera när vi bara har en inkomst.
Sen att jag sitter och betalar för prov jag är tveksam till att jag inte kommer klara av gör ju inte direkt att jag mår bättre.

Jag vet inte vad jag ska göra för att må bättre. Jag vet inte..

Puss och kRam

Tyck till

Tyck till här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0