Torsdag 7/4

Det blåser MASSOR ute och jag har egentligen ingen som helst lust att kliva utanför dörren. Men måste. Har en dotter som ska hämtas på dagis klockan 14 och sen funderar jag på om man ska ta en tur ner till centrum. Måste handla hem lite pålägg och komma underfund med vad man ska äta till middag.

Alltid samma sak, försöka komma underfund med mat. Jeezzz, kan det inte bara ploppa upp mat på bordet vid samma tid varje dag? Så man slipper allt vad tankar och funderingar heter, för att inte tala om ångesten och paniken.
Hade man bott själv och varit sin egen hade det ju inte spelat någon större roll var, när eller hur man äter.
Men nu när man har barn så hamnar allt i ett annat ljus.
Du MÅSTE komma underfund med något matigt, smörgås och te fungerar inte.

ett måste nu när man har barn i familjen [bild lånad från www.google.se]



Blää..

Annars är det fridfullt och lugnt i det här hushållet. 
Har ett prov som ska göras på måndag och så måste jag ringa och boka in mitt sista prov. Men det gör jag när jag är klar med det här.


Puss och kRam


Tyck till

Tyck till här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0