Taxi

Jag har nu varit arbetslös ett bra tag, tycker inte att min såkallade skoltid där emellan kan räknas då det inte gav någonting.
Så för drygt en månad sedan var jag ner till arbetsförmedlingen då dom hade ett möte med en Taxiåkare som sökte folk.

Jag pratade med honom och kom fram till att han betalar min utbildning om jag jobbar för honom i ca 1 år.
Kör till tänkte jag och skrev papper helgen efter.
Så nu är det plugga som gäller.
Har planer på att ha taxileg i april och sen är det bara internutbildningen för Taxi-020 innan jag parker mitt arsle i bilen och kör folk till höger och vänster.

Bästa med det hela är att jag kommer aldrig vara arbetslös igen. Det är nog det bästa med allt.




Puss och kRam


Tyck till

Tyck till här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0