Tyst Tö sTallet

Vad tyst det är här hemma nu när dotter är på dagis. Borde ta chansen att sätta mig ner och plugga lite men orken/lusten finns inte riktigt där än.
Men det måste göras, har prov på både torsdag och fredag.
Så pärm, kartbok och penna måste byta plats med datorn här snart. Ska förövrigt ut en sväng till stallet för en skogstur med lillkillen (som förövrigt är 178 i mkh), sen hem och ta en dusch innan lillfisen ska hämtas hem.
Borde ta en sväng ner till centrum eller så oxå. Maken min fyller år i morgon och jag har inte köpt något till honom. Sen är blir det ju inte lättare av att man inte har pengar eller ens en aning om VAD man ska köpa.
Men man kommer nog på något så småningom.
Näe, plugga var det ja.. Önska mig lycka till.
Lillkillen
Puss och kRam

Tyck till

Tyck till här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0